کدوم یکی راست میگه؟؟؟؟


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

کدومشون راست میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

amin(همون مزاحم همیشگی)
ساعت18:30---16 اسفند 1390
slm.khufi ajijam.mamnun k behem sar zadi.rastesho bekhai baazi az mataleb hasten k bayad edameye matlabo beheshun bezaram.
rasti neidunam shoma ro ba che onvani link konam.
fln bye bye honey


amin
ساعت0:16---12 اسفند 1390
slm.khubin.webetuno didam.kheili ziba bud,kheili khosham umad .
aghe khastin b manam sar bezanin khoshal misham.
aghe khastin mi2unim ba ham tabadole link konim.


Mojtaba
ساعت20:42---8 اسفند 1390
Faghat Harchi @ Didi Bardar Kod Harchi Moond Hamoone Va Kode Safheye Download oon Site Ro Vasate oon 2 Khat Ha Gharar Midi


من که نفهمیدم..!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:کدوم یکی راست میگه؟؟؟؟؟,ساعت 18:42 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak